Burst Digital

Voormalige participatie

We waren op zoek naar de beste mensen. En dat kostte geld.

Europese speler worden

Bij onze kennismakingsgesprekken met Burst in 2017 bleek al snel waarom zij externe financiering zochten. Burst wilde de beste mensen uit de markt aantrekken en daarmee aan de groeiende marktvraag kunnen voldoen. De ambitie van Hans Maltha (CEO) en zijn team was om Burst verder uit te bouwen tot een Europese speler. In de vijf voorgaande jaren groeide Burst met gemiddeld 25% per jaar en die groei wilde het team  voortzetten.

Het MBO & Groei Fonds (MGF) bracht destijds risico kapitaal en een lening in. In ruil daarvoor kreeg het Fonds een minderheidsaandeel

In de jaren waarin we samenwerkten verbeterde Hans de interne organisatie sterk, trok hij goede mensen aan en samen met MGF werden ook de financiële resultaten van Burst flink verbeterd. Hans maakte van Burst een toonaangevend digitaal bureau. In september 2020 is Burst onderdeel geworden van Intracto Group en daarmee is de ambitie volledig verwezenlijkt.

www.burst-digital.com

“MGF was een geweldige partner! Ik ben ze erg dankbaar voor alle steun en adviezen door de jaren heen. We hebben met elkaar een fantastische reis achter de rug en samen een groot succesverhaal neergezet. Als ik het over mocht doen zou ik direct weer met MGF in zee gaan.”

Hans Maltha, CEO Burst, digital marketing agency

Kennismaken?

We doen wat we beloven. Dat zul je ervaren als je ons leert kennen.